Archiwum 28 czerwca 2003


cze 28 2003 Sraczka atakuje!!!
Komentarze: 2

Siema!

Sobota 28.06.2003

Przed chwilą wróciłam do domu (odprowadzałam koleżankę) i od razu dostałam jakiejś jebanej sraczki... Brzuch mnie napierdala niemiłosiernie... Bleeeh, nie wytrzymam...

Co tam u was rodacy? U mnie nuudy, dopiero w sobotę poszaleję, albo trochę wcześniej, nie wiem... A tak poza tym, to jutro spotkam XX!!! Jestem cholernie szczęśliwa :)

Zamierzam jutro zażegnać wszelkie konflikty z chłopakiem mojej kumpeli, podać mu rękę na zgodę :) Myślę, że będzie OK, a poza tym muszę przeprosić mojego znajomego za to co powiedziałam po pijaku, a on to usłyszał. Ale mi teraz głupio.... Kurwa! Więcej nie piję, potem muszę ludzi przepraszać...

No to nara, życzę wam nie dostawania sraki....

Alkoholiczka po sraczce.

edyta : :